2007. március 27., kedd

Két nagy csomag Németországból

Pénteken érkezett egy 25 kilós csomag a postára, de mivel a postásunk, aki a postáskocsit vezeti szabadságon volt ezért nem hozták ki, így le kellett ballagni a postára. De sajna gyalog nem tudtam hazakozni, mivel legalább egy kilométerre lakok a postától, így később az apám hozta el kocsival. Amikor otthon kinyitottam találtam egy cetlit hogy mit nem küldtek, mert nem volt raktáron ( a poszterek és a DVD-k is itt voltak). Ebben a dobozban nem volt semmi használható, csak a környezetvédelemről,napkollektorokról katalógus németül. Én igaz, hogy félig sváb vagyok, de nem igazén tudok németül. Nem baj úgy is papírgyűjtés van a sulinkba, fő a környezettudatosság. :P


Ma jött a folytatása, amit múltkor nem küldtek azt ma megérkezett. Ez egy kicsivel kevesebbet nyomott, szerény 18 kilóval beérte, és ezt már póstakocsi hozta, szóval cipekedni sem kellett. Ebben volt a java 6 DVD, 3 CD és 42db poszter, ami az alsó képen látható. Ebben is megvolt a prospektus adag. Volt benne 4 db 900 oldalas könyv, ami még fegyvernek sem utolsó. :P
Megrendelni a BMU honlapjától lehet, a sor elején a kis rublikába lehet beírni hogy melyikből mennyit kérsz, maximum 5-öt.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Na figyelj már... Megpróbáltam megrendelni ezeket a csomagokat de sajnos nem találtam Hungary-t az országoknál... Te hogy rendelted meg? Előre is kössz! Szia!

Névtelen írta...

Szia! Megpróbáltam megrendelni a "Német országi csomagokat", de nem találtam Hungary-t az országoknál... Te, hogy rendelted meg? Előre is köszi... Szia!

Unknown írta...

Úristen... Mivel német az oldal németül magyarország úgy van, hogy Ungarn...

Zsolt írta...

Jaja...
Nem hiába raktam oldarra azt az apró "szótárat" :P

Névtelen írta...

Szia!
Volt postaköltség ??Mert gondolom ekkora csomagnál van..

Névtelen írta...

Volt postaköltség?

Zsolt írta...

Sehol sincs, így itt se!
Ja és ez a két csomag kb a fele, atöbbitt apránként küldték :P

Névtelen írta...

Na de most komolyan.. Mi értelme van 30 Kilónyi papírt megrendelnem? :D De azért nagy poén lenne :D Haverral elgondolkozunjk rajta... Talán megrendeljük :D Köszi!

Zsolt írta...

A poszterek szerintem szépek, a többi csak poénnak jó!