2007. március 20., kedd

Disney land (Franciaország) prospektus

Ma kaptam két borítékot a Disney-től, amit egyszerre rendeltem meg. Csodálkozom, hogy nem egy hét különbséggel jött a kettő, mert már volt rá példa, hogy a kesőbb rendelt(ugyanarról a helyről) előbb érkezett meg. Mindegy,szép szines prospektusokat küldött a Disney, térképppel a parkról. Minden 7 év alatti gyerk ingyen mehet be a parkba holnapig, mivel 15. szülinapját ünnepli, még jó hogy időben küldte, csomagolok is! :D

1. csomag:




2. csomag:


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi ezt is meg a többi infót is ezekről az igyenes cuccokról!!Gratula az oldalhoz csak így tovább!!Jó így rendelgetni :))

Unknown írta...

Szia Zsolt!
Engem is megfogott a sok cucc,de segítened kellene.Egy kitőltési útmutatót szívesen vennék tőled.
Cím,név ,zip kód és egyebek.
A bloghoz pedig gratula!!!!
Üdv:x_zero

Zsolt írta...

Örülök hogy nem hiába csinálom az oldalt. Köszönöm, hogy rávilágítottál egy hiányosságra, pótoltam is. Oldalra kiragtam a fontosabb szavak fordítását