2007. június 20., szerda

Whiskas macskaeledel

Régen nem írtam, mert az év végéhez közeledve nem volt időm és főleg kedvem ingyencuccokat rendelni és blogot írni, de most már lesz. Az egy hónap alatt kapott cuccokat is fel fogom rakni.
Kb egy hónapja rendeltem a Whiskas honlapjáról kismacskáimnak macskaeledelt. Azóta eltelt egy kis idő, de csak tegnap előtt adták póstára. Elég szép adagot kaptam egy zsák kekszet és három alutasakos húst. Ezeken kívül egy füzetecskét a macskák gondozásáról, valamint egy kérdőívet.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

postán jött csomag? van kismacskád?

Zsolt írta...

Póstán jött, levélként volt feladva.
És igen,van kismacskám,de ez nem igazmondóverseny :P

Névtelen írta...

hello,
mire megkapja ezt a macskám addigra úgy is éhen pusztul, akkor meg minek rendeljem meg?
najó nem addig csak kibírja

Névtelen írta...

Szia Zsolt!

nem is tudod mennyire örülök hogy megtaláltam ezt a blogodat!:) én is most híve lettem ezeknek az ingyen motyóknak és így végre láthatom hogy nem minden kamu:) köszi hogy létrehoztad:) Zsófi

Névtelen írta...

telefonszámhoz érdemes eredetit írmi?
telefonálnak amikor küldik??

Zsolt írta...

Nekem nem telefonáltak.

dav írta...

hát most nagyon rákaptam ezekre a freebie cuccokra, remélem kiküldik és tényleg nem kell fizetni semmit pl a parfümmintákért -.-

Névtelen írta...

Köszi szerintem megrendelem :) Egyik barátomnak jó lesz :)

Unknown írta...

szia!

én megkaptam és a cicám nagyon örült neki

Névtelen írta...

Hogy lehet ezt megrendeln mert a barátomnak van egy édes cicája és neki szeretném csak nem tudom hogy hogy kell lécci segíccs

Névtelen írta...

én is megkaptam kb 1 hete ugyan ezeket amik vannak a képen, már be is falta a cicám.

Névtelen írta...

postán fog érkezni és nem fognak telefonálni, én ahogy megrendeltem kb 2 hét múlva jött is.Aláírós csomag jött, és mondta a postás hogy most egy csomó ilyen csomagot hord szét úgy hogy nem kamu,mindenki megkapja.