2007. május 3., csütörtök

Pfizer könyvek, CD, naptár

A Pfizer weblapjáról rendeltem ezt a kis legfőképpen egészségről, gyógyászatról szóló könyveket, egy dupla CD-t és egy naptárat. Két könyvben volt műanyag könyvjelző is. Az egész nagyon igényes az egyik könyv kemény kötésű, de a többi sem vékony papírból készült. Tele vannak színes képekkel. A CD tokban két CD van és tartalmaz egy halom információt, amit a könyvek is, de annál többet. A naptárat nem raknám ki a falra, de egy orvosi rendelőben el tudnám képzelni. Az egész csomagot a FedEx valamelyik hazai partnere hozta ki, kb. a megrendeléstől számítva 3 héten belül. A csomagban van egy számla 23 dollár körüli végösszeggel. Nem kell megijedni, ezt nem kell kifizetni, csak a csomag értékét jelzi.






4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia

Nekem ez ma jött meg.
Volt benne egy 29,52 dolláros számla.
Később nem fogják kérni, hogy fizessek be pénzt?

Zsolt írta...

Mint fentebb írtam, nem fogják.
Csak az értékét jelz,és nem azt, hogy fizesd be. Egyébként is szerinted, ha ki is kéne fizetni (de nem kell), akkor amerikából ideküldenének egy behajtót, azért a nyavajás huszasért.

Gulyás Dávid írta...

Közbe már megkérdeztem tőlük email-be és mondták, hogy teljenes ingyenes.

Roxi írta...

Én ma kaptam meg !De amugy szereintem se kell fizetni mert nincs benne csekk amin ki kellene fizetned csak az a lap .