2007. április 5., csütörtök

Gyűrű

Kaptam két gyűrűt egy olyan oldalról, ami arra hivatott,a hogy figyelmeztesse a tizenéves lányokat, hogy óvatosan bánjanak a személyes adataikkal, mert jön a pedofil bácsi és megerőszakolja őket. Ne osszák meg senkivel a címüket, iskolájuk nevét, telefonszámukat és semmilyen más személyes adatukat.
A http://www.2smrt4u.com/ oldalon rákattintunk a gyűrűre, amire ha rávisszük az egerünket a "GET YOUR RING" felirat látható. Utána beírjuk a születési dátumunkat, lehetőleg valami 14-18 évesét, mivel nekik szól az oldal. Ennek igazából nincs jelentőssége, mindenki ugyanolyan gyűrűt kap. A következő oldalt kitöltjük a postacímünk adataival. A "PLEASE SELECT THE NUMBER OF RINGS YOU WOULD LIKE" résznél válasszuk a "2"-est, így két gyűrűt kapunk. Készen is vagyunk. 2-3 hét múlva megkapjuk a saját bizsu győrőnket, amire a "2 SMRT 4U" felirat van írva. Fiatal lányoknál, most úgy is nagy divat ilyen acélgyűrűt hordani. Én nem vagyok lány, de majd elajándékozom valakinek :D

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Néha kétkedve olvasom az ingyenes cuccokról szóló írásokat. Hogy lehet az hogy pl. Amerikából küldenek nekem egy pólót v sapkát csak úgy ingyen,a semmiért??? Csak ki kell fizetni a posta költséget, nem??? Ha pedig kiküldik az általam igényelt ingyenes cuccot, melléteszik a postai költségeket?? Nem értem hogy lehet külföldről ingyen dolgokhoz jutni, valamit biztosan kell fizetni!!
Ezért nem merek semmiféle ingyen dolgot addig kérni, amíg valaki meg nem győz!
Kérlek, segíts ebben! Magyarázd el hogyan is működik ez!
Előre is köszönöm!!
Böbe

Névtelen írta...

Szia! Én szeretnék ilyen gyűrűt!!!!:)
Böbe

Zsolt írta...

Böbe!

Több ingyencuccokkal foglalkozó oldal létezik, sok közülük olyan dolgokat is kirak, amit nem küldenek(ipod, laptop, stb...) Azén oldalamra csak olyan cuccokat rakok, amit én is megkaptam, szóval nincs semmilyen hátulütője.
Azért küldenek ingyen dolgokat a cégek, mivel azt gondolják, hogy te potenciális vásárló vagy és egy termékmintával meg tudnak győzni, hogy az ő terméküket vásárold és ez miatt több haszonra tegyenek szert.

Névtelen írta...

Hello! Nagyon bele lendültem ebbe az ingyen dolgok rendelgetésébe és a mai nap kb25-30 ingyé dolgot rendeltem. Nagyon kiváncsi vagyok mi jön meg belőle és mi nem. Én nem nagyon kételkedem ebben mert kb egy hónapja kaptam ingyen somat mosogató tabletta termék mintát nem is keveset :)))

Névtelen írta...

Szia!
Amiért segítettél nekem, hálám jeléül küldök egy ingyen cuccos ötletet! :) Íme:
Egy e-mail-t kell dobni a: info@hu.hartmann.info -ra! Szándék + Név + cím!!!!Tárgyba pedig ezt kell írni: Kneipp Ligetszépe Testápoló
Én most kaptam meg, egy testápoló és egy fürdőolaj mintát + árlista a termékeikről!
Szia!
Böbe :)

Névtelen írta...

hol található ez a gyűrű?már kerestem 10percig de nem találom:P

Zsolt írta...

Sajnos úgy tünik, hogy vége az akciónak :(