2007. február 28., szerda

Montanai repülős csomag

Ma érkezett egy óriási repülős csomag Montanából, amit a http://www.mdt.mt.gov/mdt/comment_form.shtml címről rendeltem meg. Egy régebbi írásomban beszámoltam arról, hogy ugyanerről a weblapról kaptam egy kerékpáros csomagot.
Most megkaptam a "Fly Montana Packet"-et is, ami tartalmaz egy sima autós térképet, egy prospektust Montana nevezetességeiről, egy gyerekrajzokkal illusztrált naptárat. Ezenkívül megkaptam Montana teljes repülős térképét és egy kis spirál tömbben az állam összes repülőterének "alaprajzát". Szóval, ha Montana felett terroristák eltérítik a gépünket, megölik a pilótákat, és nekünk sikerül ártalmatlanínania a gazfickókat, akkor simán landolhatunk akárhol :D

A prospektus:

Az autóstérkép:


A naptár:


A repülős térkép:

A repülőteres füzetecske:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello!

Ezt teljessen ingyen kaptad?